Com sóc i qui sóc?

dilluns, 23 de febrer del 2015

Qüestionari VideoTutorial

Qüestionari VideoTutorial

 

  1. Com titularé el meu videotutorial? Com agafar un long amb $w4g.
  2. Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin? No.
  3. Què ensenyaré a fer? Com passar de tenir el long al terre a tenir-lo al teu braç sense haver que ajupir-te.
  4. Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part? Demostració: Em gravaré fent-ho. Explicació: Posaré el vídeo anterior i ho explicaré, o em gravaré fent-ho lentament i pas per pas
  5. Quan ho enregistraré? Per la tarda, quan encara no sigui de nit.
  6. És a l'exterior? Hi haurà molt soroll? Sí, ho faré en un patí de casa meva on no crec que hi hagi soroll, sinó em canviaré de loc.
  7. Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible? No movent la càmera i no tapant el micro.
  8. Quina càmera utilitzaré? La de la meva tablet.
  9. Em cal l'ajuda d'algú? De qui? Potser que la meva germana m'ajudi.
  10. Hi posaré música? Quina? D'on la treuré? No.
  11. Què posaré als crèdits? La data, el títol, el meu nom...
  12. És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial? No perquè el contingut no té res en comú.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada